Nowy Plan Lekcji na II semestr
PLAN LEKCJI_sem II_2024.2025-od 10 marca
Zarządzenie nr 17/2019
Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku
z dnia 12 sierpnia 2019 roku
w sprawie wprowadzenia Procedury wydawania duplikatów legitymacji szkolnej, karty rowerowej i duplikatów świadectwa szkolnego oraz pobierania opłat za te czynności
w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku.
Na podstawie:
1. Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 kwietnia 2018 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz. U. 2018, poz. 939 z późn. zm.).
2. Ustawy z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (tekst jednolity: Dz. U. 2018, poz. 1044 z późn. zm.)
zarządzam, co następuje:
§ 1
Wprowadzam w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku Procedurę wydawania duplikatów legitymacji szkolnej, karty rowerowej i duplikatów świadectwa szkolnego oraz pobierania opłat za te czynności w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Procedura staje się również częścią Statutu Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku stanowiąc jeden z załączników.
§ 3
Traci moc Zarządzenie nr 4/2016 Dyrektora Zespołu Szkół w Starym Folwarku z dnia 09 lutego 2016 roku w sprawie wprowadzenia Procedury wydawania duplikatów legitymacji szkolnej, karty rowerowej i duplikatów świadectwa szkolnego oraz pobierania opłat za te czynności w Zespole Szkół w Starym Folwarku.
§ 4
Zobowiązuję wychowawców klas do zapoznania uczniów oraz ich rodziców z treścią wprowadzonej procedury.
§ 5
Procedura zostaje również umieszczona do wiadomości uczniów, rodziców i innych zainteresowanych na stronie internetowej szkoły oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Comments are closed
Sorry, but you cannot leave a comment for this post.