ZASADY WYDAWANIA DUPLIKATÓW LEGITYMACJI SZKOLNEJ
- Pierwsza legitymacja szkolna (po przyjęciu dziecka do szkoły) wydawana jest nieodpłatnie.
Nie pobiera się opłaty za sprostowania w legitymacji szkolnej (zmiana adresu, nazwiska).
W przypadku zmiany nazwiska lub adresu należy dostarczyć dokument potwierdzający zmianę danych oraz posiadaną legitymację. Duplikat wydaje się w przypadku, gdy oryginał ulegnie zgubieniu, zniszczeniu lub kradzieży.
- W przypadku utraty oryginału legitymacji szkolnej rodzice ucznia mogą wystąpić
do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej
z podaniem przyczyny ubiegania się o duplikat (załącznik nr 1) – do pobrania w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej.
- Do wniosku należy dołączyć aktualne zdjęcie legitymacyjne w postaci pliku (przesłać na adres szkoły : szkola@staryfolwark.edu.pl) oraz potwierdzenie wniesienia opłaty.
- Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od poświadczenia własnoręczności podpisu tj. 9,00 zł.
- Termin wykonania duplikatu legitymacji do 7 dni od momentu złożenia kompletu dokumentów.
- Duplikat może zostać odebrany osobiście przez osobę zainteresowaną lub przez inne osoby posiadające pisemne upoważnienie po potwierdzeniu odbioru dokumentu własnoręcznym podpisem lub wysyłany jest pod wskazany we wniosku adres.
- Opłatę za wydanie duplikatu należy uiścić na konto Gminnego Zespołu Ekonomiczno – Administracyjnego Szkół w Suwałkach, ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki,
nr konta 20 1240 5891 1111 0010 4352 2001 w tytule przelewu należy wpisać:
„opłata za duplikat legitymacji szkolnej/świadectwa (imię i nazwisko osoby) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku”
- Duplikat ma moc oryginału i może być wystawiony ponownie.
- Wniosek do pobrania: WNIOSEK
By Edyta Złotorzyńska in dla rodziców, ogłoszenia on 21 października 2024
Comments are closed
Sorry, but you cannot leave a comment for this post.