Procedury organizowania dyskotek w szkole

 

Procedury organizowania dyskotek w szkole

  1. Organizacją dyskoteki zajmuje się Samorząd Uczniowski lub upoważniona przez niego klasa.
  2. Samorząd Uczniowski przedkłada harmonogram dyskotek w danym roku szkolnym dyrektorowi. Występuje do dyrektora szkoły z wnioskiem o zgodę na zorganizowanie dyskoteki szkolnej. Wniosek powinien zawierać informację: datę i godzinę rozpoczęcia/zakończenia dyskoteki, określające wiek i ilość uczniów uczestniczących w wydarzeniu oraz imiona i nazwiska opiekunów.
  3. Po otrzymaniu zgody dyrektora na zorganizowanie dyskoteki Samorząd Uczniowski podaje informację o planowanej dyskotece do wiadomości uczniów poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń.
  4. Samorząd Uczniowski odpowiada za przygotowanie sali, sprzętu, zapewnienie kadry pedagogicznej, tj. opiekunów.
  5. Na dyskotece szkolnej opiekunami zostaje jeden – dwóch nauczycieli. Wyznacza się również dyżury rodziców.
  6. Dyżur pełnią rodzice z klasy, która w imieniu Samorządu Uczniowskiego odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie dyskoteki.
  7. Na dyskotekę przychodzą uczniowie, którzy otrzymali pisemne zgody rodziców
    (w informacji zawiera się imię i nazwisko ucznia, datę miejsce i czas trwania dyskoteki oraz datę i czytelny podpis rodzica).
  8. Podczas dyskoteki uczniowie nie mogą opuszczać budynku szkoły i przebywają tylko w wyznaczonych pomieszczeniach. 15 minut po rozpoczęciu dyskoteki zamyka się szkołę.
  9. Rodzice zobowiązują się do odebrania dziecka ze szkoły po zakończeniu dyskoteki.
  10. Gośćmi na dyskotece mogą być uczniowie spoza szkoły pod warunkiem, że:

– są uczniami (nie ukończyli 18 roku życia) i posiadają ważną legitymację szkolną;

– mają zamienne obuwie;

– przestrzegają obowiązujących w szkole zasad zachowania.

11. Każdy uczeń/gość ma obowiązek wpisać się na listę uczestników dyskoteki.

12. Uczniów biorących udział w dyskotece obowiązuje zamienne obuwie.

13. Nie wolno:

– pić alkoholu;

– palić papierosów;

– zażywać środków odurzających;

– zachowywać się agresywnie, niestosownie, wyzywająco.

14. Stwierdzenie przez nauczyciela-opiekuna lub rodzica naruszenia zasad podczas dyskoteki skutkuje powiadomieniem wychowawcy klasy/dyrektora szkoły, rodziców ucznia  o niewłaściwym zachowaniu, sporządzeniem notatki ze zdarzenia.

15. W przypadku rażących zachowań (upicie się, wszczęcie bójki, odurzenie narkotykami, kradzież) nauczyciel opiekun powiadamia dyrektora szkoły o zdarzeniu. Dyrektor lub upoważniony nauczyciel zawiadamia policję.

16. Naruszenie przyjętych postanowień może skutkować zakazem organizowania dyskoteki kolejnej z harmonogramu.

 

 

 

2 komentarze

  1. Patryk napisał(a):

    Ten komentarz poprzedni ma rację 🙂

Post a Comment


 

Ogłoszenia: »

Nowy Plan Lekcji na II semestr

  PLAN LEKCJI_sem II_2024.2025-od 10 marca

 

LEGITYMACJE SZKOLNE 2024/2025

ZASADY WYDAWANIA DUPLIKATÓW LEGITYMACJI SZKOLNEJ Pierwsza legitymacja szkolna (po przyjęciu dziecka do szkoły) wydawana jest nieodpłatnie. Nie pobiera się...

 
Obiady w szkole

Obiady w szkole

OBIADY W SZKOLE TYLKO 6,50 ZŁ ZA DZIEŃ MOŻNA W KAŻDEJ CHWILI ZAWIESIĆ LIB ZREZYGNOWAĆ WYSTARCZY POWIADOMIĆ NAS TELEFONICZNIE POD NUMEREM 512 495 070 W PRZYPADKU...

 
 

Znajdź nas

Wydarzenia »

Światowy Dzień Świadomości Autyzmu

Światowy Dzień Świadomości Autyzmu

Światowy Dzień Świadomości Autyzmu Dziś w naszej szkole obchodziliśmy Światowy Dzień Świadomości Autyzmu Każda klasa miała okazję doświadczyć...

 
Zbieramy elektrośmieci

Zbieramy elektrośmieci

 

Nowy Plan Lekcji na II semestr

  PLAN LEKCJI_sem II_2024.2025-od 10 marca

 
Rekrutacja 2025/2026

Rekrutacja 2025/2026

ZASADY NABORU I REKRUTACJI DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH, PUNKTÓW PRZEDSZKOLNYCH I KLAS I SZKÓŁ PODSTAWOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ...

 
 

Biuletyn Informacji Publicznej

Animated Social Media Icons by Acurax Wordpress Development Company
Visit Us On FacebookVisit Us On Youtube