Procedury organizowania dyskotek w szkole
- Organizacją dyskoteki zajmuje się Samorząd Uczniowski lub upoważniona przez niego klasa.
- Samorząd Uczniowski przedkłada harmonogram dyskotek w danym roku szkolnym dyrektorowi. Występuje do dyrektora szkoły z wnioskiem o zgodę na zorganizowanie dyskoteki szkolnej. Wniosek powinien zawierać informację: datę i godzinę rozpoczęcia/zakończenia dyskoteki, określające wiek i ilość uczniów uczestniczących w wydarzeniu oraz imiona i nazwiska opiekunów.
- Po otrzymaniu zgody dyrektora na zorganizowanie dyskoteki Samorząd Uczniowski podaje informację o planowanej dyskotece do wiadomości uczniów poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń.
- Samorząd Uczniowski odpowiada za przygotowanie sali, sprzętu, zapewnienie kadry pedagogicznej, tj. opiekunów.
- Na dyskotece szkolnej opiekunami zostaje jeden – dwóch nauczycieli. Wyznacza się również dyżury rodziców.
- Dyżur pełnią rodzice z klasy, która w imieniu Samorządu Uczniowskiego odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie dyskoteki.
- Na dyskotekę przychodzą uczniowie, którzy otrzymali pisemne zgody rodziców
(w informacji zawiera się imię i nazwisko ucznia, datę miejsce i czas trwania dyskoteki oraz datę i czytelny podpis rodzica).
- Podczas dyskoteki uczniowie nie mogą opuszczać budynku szkoły i przebywają tylko w wyznaczonych pomieszczeniach. 15 minut po rozpoczęciu dyskoteki zamyka się szkołę.
- Rodzice zobowiązują się do odebrania dziecka ze szkoły po zakończeniu dyskoteki.
- Gośćmi na dyskotece mogą być uczniowie spoza szkoły pod warunkiem, że:
– są uczniami (nie ukończyli 18 roku życia) i posiadają ważną legitymację szkolną;
– mają zamienne obuwie;
– przestrzegają obowiązujących w szkole zasad zachowania.
11. Każdy uczeń/gość ma obowiązek wpisać się na listę uczestników dyskoteki.
12. Uczniów biorących udział w dyskotece obowiązuje zamienne obuwie.
13. Nie wolno:
– pić alkoholu;
– palić papierosów;
– zażywać środków odurzających;
– zachowywać się agresywnie, niestosownie, wyzywająco.
14. Stwierdzenie przez nauczyciela-opiekuna lub rodzica naruszenia zasad podczas dyskoteki skutkuje powiadomieniem wychowawcy klasy/dyrektora szkoły, rodziców ucznia o niewłaściwym zachowaniu, sporządzeniem notatki ze zdarzenia.
15. W przypadku rażących zachowań (upicie się, wszczęcie bójki, odurzenie narkotykami, kradzież) nauczyciel opiekun powiadamia dyrektora szkoły o zdarzeniu. Dyrektor lub upoważniony nauczyciel zawiadamia policję.
16. Naruszenie przyjętych postanowień może skutkować zakazem organizowania dyskoteki kolejnej z harmonogramu.
2 komentarze
No i git
Ten komentarz poprzedni ma rację 🙂