Oświadczenie rodzica ucznia otrzymującego stypendium
Rodzice uczniów, którzy otrzymali stypendium za wyniki w nauce w I semestrze roku szkolnego 2020/2021 proszeni są o wypełnienie oświadczenia dotyczącego numeru...
Procedury organizowania dyskotek w szkole
– są uczniami (nie ukończyli 18 roku życia) i posiadają ważną legitymację szkolną;
– mają zamienne obuwie;
– przestrzegają obowiązujących w szkole zasad zachowania.
11. Każdy uczeń/gość ma obowiązek wpisać się na listę uczestników dyskoteki.
12. Uczniów biorących udział w dyskotece obowiązuje zamienne obuwie.
13. Nie wolno:
– pić alkoholu;
– palić papierosów;
– zażywać środków odurzających;
– zachowywać się agresywnie, niestosownie, wyzywająco.
14. Stwierdzenie przez nauczyciela-opiekuna lub rodzica naruszenia zasad podczas dyskoteki skutkuje powiadomieniem wychowawcy klasy/dyrektora szkoły, rodziców ucznia o niewłaściwym zachowaniu, sporządzeniem notatki ze zdarzenia.
15. W przypadku rażących zachowań (upicie się, wszczęcie bójki, odurzenie narkotykami, kradzież) nauczyciel opiekun powiadamia dyrektora szkoły o zdarzeniu. Dyrektor lub upoważniony nauczyciel zawiadamia policję.
16. Naruszenie przyjętych postanowień może skutkować zakazem organizowania dyskoteki kolejnej z harmonogramu.
2 komentarze
No i git
Ten komentarz poprzedni ma rację 🙂