Procedury organizowania dyskotek w szkole

 

Procedury organizowania dyskotek w szkole

  1. Organizacją dyskoteki zajmuje się Samorząd Uczniowski lub upoważniona przez niego klasa.
  2. Samorząd Uczniowski przedkłada harmonogram dyskotek w danym roku szkolnym dyrektorowi. Występuje do dyrektora szkoły z wnioskiem o zgodę na zorganizowanie dyskoteki szkolnej. Wniosek powinien zawierać informację: datę i godzinę rozpoczęcia/zakończenia dyskoteki, określające wiek i ilość uczniów uczestniczących w wydarzeniu oraz imiona i nazwiska opiekunów.
  3. Po otrzymaniu zgody dyrektora na zorganizowanie dyskoteki Samorząd Uczniowski podaje informację o planowanej dyskotece do wiadomości uczniów poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń.
  4. Samorząd Uczniowski odpowiada za przygotowanie sali, sprzętu, zapewnienie kadry pedagogicznej, tj. opiekunów.
  5. Na dyskotece szkolnej opiekunami zostaje jeden – dwóch nauczycieli. Wyznacza się również dyżury rodziców.
  6. Dyżur pełnią rodzice z klasy, która w imieniu Samorządu Uczniowskiego odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie dyskoteki.
  7. Na dyskotekę przychodzą uczniowie, którzy otrzymali pisemne zgody rodziców
    (w informacji zawiera się imię i nazwisko ucznia, datę miejsce i czas trwania dyskoteki oraz datę i czytelny podpis rodzica).
  8. Podczas dyskoteki uczniowie nie mogą opuszczać budynku szkoły i przebywają tylko w wyznaczonych pomieszczeniach. 15 minut po rozpoczęciu dyskoteki zamyka się szkołę.
  9. Rodzice zobowiązują się do odebrania dziecka ze szkoły po zakończeniu dyskoteki.
  10. Gośćmi na dyskotece mogą być uczniowie spoza szkoły pod warunkiem, że:

– są uczniami (nie ukończyli 18 roku życia) i posiadają ważną legitymację szkolną;

– mają zamienne obuwie;

– przestrzegają obowiązujących w szkole zasad zachowania.

11. Każdy uczeń/gość ma obowiązek wpisać się na listę uczestników dyskoteki.

12. Uczniów biorących udział w dyskotece obowiązuje zamienne obuwie.

13. Nie wolno:

– pić alkoholu;

– palić papierosów;

– zażywać środków odurzających;

– zachowywać się agresywnie, niestosownie, wyzywająco.

14. Stwierdzenie przez nauczyciela-opiekuna lub rodzica naruszenia zasad podczas dyskoteki skutkuje powiadomieniem wychowawcy klasy/dyrektora szkoły, rodziców ucznia  o niewłaściwym zachowaniu, sporządzeniem notatki ze zdarzenia.

15. W przypadku rażących zachowań (upicie się, wszczęcie bójki, odurzenie narkotykami, kradzież) nauczyciel opiekun powiadamia dyrektora szkoły o zdarzeniu. Dyrektor lub upoważniony nauczyciel zawiadamia policję.

16. Naruszenie przyjętych postanowień może skutkować zakazem organizowania dyskoteki kolejnej z harmonogramu.

 

 

 

2 komentarze

  1. Patryk napisał(a):

    Ten komentarz poprzedni ma rację 🙂

Post a Comment


 

Ogłoszenia: »

Wycieczka w Bieszczady

Wycieczka w Bieszczady

Dyrektor szkoły informuje o organizacji wycieczki w Bieszczady w dniach 27 – 31 maja 2020 r. Wycieczka jest adresowana do uczniów klas 4-8. Całkowity koszt...

 
Kontakt z nauczycielami

Kontakt z nauczycielami

Drodzy rodzice! Z uwagi na częste przypadki udostępniania dostępu do kont rodziców w platformie e-dziennik dzieciom prosimy o komunikowanie się z nauczycielami...

 
REKRUTACJA 2020/2021

REKRUTACJA 2020/2021

Drodzy Rodzice! wszelkie informacje na temat rekrutacji dzieci na rok szkolny 2020/2021 znajdziecie Państwo w zakładce REKRUTACJA po lewej stronie. Tam też będą...

 
 

Znajdź nas

Wydarzenia »

Biblioteczka rodzica

Biblioteczka rodzica

W naszej szkole powstała biblioteczka rodzica – zbiór wartościowych książek na temat relacji dzieci i z dziećmi. Każda pozycja jest warta uwagi. Serdecznie...

 
Stan czytelnictwa – zestawienie za I półrocze

Stan czytelnictwa – zestawienie za I półrocze

Stan czytelnictwa – zestawienie za I półrocze 2019/2020 Klasa Liczba  uczniów Wypożyczone książki Średnia na ucznia I    11              ...

 
smart

Biwak w Sidorach

smart W dniach 29-30 stycznia 2020 roku odbył się biwak feryjny w ośrodku wypoczynkowym „Leśna Dolina” na terenie Suwalskiego Parku Krajobrazowego. Oprócz...

 
Nie tylko SŁYSZYMY… ale i SŁUCHAMY- opis II etapu

Nie tylko SŁYSZYMY… ale i SŁUCHAMY- opis II etapu

Mimo że już podczas I etapu kiełkował zarys planu badania potrzeb, poszczególne metody i narzędzia chcieliśmy dostosować do wyników ankiety, która rozpoczynała...

 
Góra grosza!

Góra grosza!

Nasza szkoła kolejny raz przystąpiła do akcji ,, Góra grosza”. Była to już XX edycja. Zebrane pieniądze zostaną przekazane na pomoc najbardziej potrzebującym...

 
JASEŁKA

JASEŁKA

 

 
 

Biuletyn Informacji Publicznej

Animated Social Media Icons by Acurax Wordpress Development Company
Visit Us On FacebookVisit Us On Youtube