Nowy Plan Lekcji na II semestr
PLAN LEKCJI_sem II_2024.2025-od 10 marca
Home » dla rodziców » Zwrot kosztów przejazdu dziecka/ucznia oraz jego opiekuna środkami komunikacji publicznej
Szanowni Państwo
Pragniemy uprzejmie poinformować, że w roku szkolnym 2020/2021 Gmina Suwałki obowiązek wynikający z art. 39 ustawy Prawo Oświatowe realizowała będzie poprzez dokonywanie comiesięcznych zwrotów kosztów przejazdu dziecka/ucznia oraz jego opiekuna środkami komunikacji publicznej.
Od dnia 01 września 2020 roku rodzic/opiekun prawny/osoba (podmiot) sprawująca pieczę zastępczą nad dzieckiem samodzielnie dokonywać będzie zakupu biletów miesięcznych dla dziecka/ucznia i jego opiekuna na poszczególne miesiące nauki w roku szkolnym 2020/2021 (wrzesień 2020 — czerwiec 2021) w kasie biletowej na dworcu autobusowym PKS NOVA w Suwałkach, ul. Utrata 1B (godziny otwarcia kas biletowych: poniedziałek — piątek 7.00 – 17.00, sobota, niedziela i święta — NIECZYNNE).
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół dokona zwrotu kosztów zakupionych biletów miesięcznych na podstawie złożonego przez rodzica/opiekuna prawnego/osobę (podmiot) sprawującą pieczę zastępczą nad dzieckiem OŚWIADCZENIA dotyczącego zwrotu kosztów zakupu biletu miesięcznego dziecka/ucznia i jego opiekuna uprawnionego do przejazdu środkami komunikacji publicznej stanowiącego załącznik do niniejszego pisma wraz z dołączonym do niego oryginalnym biletem miesięcznym lub biletami jednorazowymi.
Termin na złożenie ww oświadczenia upływa 15 dnia każdego miesiąca, po zakończonym miesiącu podlegającym zwrotowi (np. za miesiąc wrzesień 2020r. do dnia 15 października 2020r.). W uzasadnianych przypadkach wniosek może być złożony po upływie ww określonego terminu.
Refundacja zakupionych biletów miesięcznych nastąpi przelewem na wskazane przez rodzica/opiekuna prawnego/osobę (podmiot) sprawującą pieczę zastępczą nad dzieckiem konto bankowe w ciągu 14 dni od dnia złożenia prawidłowo wypełnionego oświadczenia. Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół dokona zwrotu kosztów zakupionych biletów miesięcznych imiennych (wystawionych na dane dziecko/ucznia lub jego opiekuna) oraz w przypadku dziecka/ucznia jedynie biletów ulgowych (zakupionych na podstawie przysługującej ulgi ustawowej). W przypadku zakupu dziecku/uczniowi biletu normalnego GZEAS dokona zwrotu kosztów zakupu biletu do wysokości ceny biletu ulgowego. Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół może również dokonać zwrotu kosztów zakupu biletów jednorazowych, nastąpi on wówczas do kwoty faktycznie poniesionych kosztów, nieprzekraczającej jednak kwoty ceny biletu miesięcznego.
Oświadczenie dotyczące zwrotu kosztów zakupu biletu miesięcznego dziecka/ucznia i jego opiekuna uprawnionego do przejazdu środkami komunikacji publicznej wraz z biletem/biletami należy złożyć w Gminnym Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół, ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki, pokój 107 (godziny pracy: poniedziałek: 8.00 — 16.00, wtorek-piątek: 7.30 — 15.30).
Osoby do kontaktu:
Justyna Glińska tel. 87 565 93 60,
Irena Walendzewicz tel. 87 565 93 59
Comments are closed
Sorry, but you cannot leave a comment for this post.