Nowy Plan Lekcji na II semestr
PLAN LEKCJI_sem II_2024.2025-od 10 marca
Home » ogłoszenia » Zapytanie ofertowe 1/2019 na zakup i dostawę wyposażenia
Stary Folwark, 21 września 2019 roku
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej
w Starym Folwarku
REGON 001145137, NIP 8442291547
tel. 875637761,
e-mail: szkola@staryfolwark.edu.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2019
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku w związku z realizacją projektu „Przyroda – Suwalszczyzna – Ja –program rozwoju kompetencji kluczowych dzieci z Punktu Przedszkolnego oraz Oddziału Przedszkolnego w Starym Folwarku” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Priorytetu IX. ROZWÓJ LOKALNY, Działania 9.1 Rewitalizacja społeczna i kształtowanie kapitału społecznego, Priorytet inwestycyjny 9.6 Strategie rozwoju lokalnego kierowane przez społeczność
w ramach procedury rozeznania rynku zaprasza do wzięcia udziału i złożenia ofert na zakup i dostawę wyposażenia do Punktu Przedszkolnego w Starym Folwarku.
Informacje o ofercie
Oferty proszę składać poprzez odesłanie wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego wraz z formularzem asortymentowo-cenowym na adres szkola@staryfolwark.edu.pl
do dnia 01 października 2019 r.
Informacje dla Wykonawców
-osób bezrobotnych,
osób młodocianych zatrudniane w celu przygotowania zawodowego,
osób niepełnosprawnych
oraz w myśl art. 29 ust. 4 pkt 4 Prawa zamówień publicznych innych osób znajdujących się w niekorzystnej sytuacji, wskazanych w przepisach o zatrudnieniu socjalnym.
8. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. | Nazwa kryterium | Znaczenie kryterium (w %) |
1 | Cena | 95 |
2 | Aspekty społeczne | do 5 |
a) Zamawiający dokona oceny ofert pod kątem ceny przyznając punkty zgodnie z zasadą, że 1% – 1 punkt.
Cena oferty najtańszej
——————————- x 95 = liczba punktów
Cena oferty badanej
b) Zamawiający przyzna punkty za realizację zamówienia w przypadku zgłoszenia osób z każdej grupy i tak:
– Zgłoszenie jednej osoby bezrobotnej – 1 pkt;
– Zgłoszenie jednej osoby młodocianej zatrudnianej w celu przygotowania zawodowego – 1 pkt;
– Zgłoszenie jednej osoby niepełnosprawnej – 1 pkt;
– Zgłoszenie jednej z osób znajdujących się w niekorzystnej sytuacji, wskazanych w przepisach o zatrudnieniu socjalnym – 2 pkt.
c) Końcowy wynik powyższego działania zostanie zsumowany i ew. zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
d) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.
9. Termin realizacji zamówienia – 14 dni od dnia złożenia zamówienia
Osoba do kontaktu
Anna Korsakowska – 875637761 lub Bożena Omiljanowicz – 875637761
Comments are closed
Sorry, but you cannot leave a comment for this post.