Procedury organizowania dyskotek w szkole

 

Procedury organizowania dyskotek w szkole

  1. Organizacją dyskoteki zajmuje się Samorząd Uczniowski lub upoważniona przez niego klasa.
  2. Samorząd Uczniowski przedkłada harmonogram dyskotek w danym roku szkolnym dyrektorowi. Występuje do dyrektora szkoły z wnioskiem o zgodę na zorganizowanie dyskoteki szkolnej. Wniosek powinien zawierać informację: datę i godzinę rozpoczęcia/zakończenia dyskoteki, określające wiek i ilość uczniów uczestniczących w wydarzeniu oraz imiona i nazwiska opiekunów.
  3. Po otrzymaniu zgody dyrektora na zorganizowanie dyskoteki Samorząd Uczniowski podaje informację o planowanej dyskotece do wiadomości uczniów poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń.
  4. Samorząd Uczniowski odpowiada za przygotowanie sali, sprzętu, zapewnienie kadry pedagogicznej, tj. opiekunów.
  5. Na dyskotece szkolnej opiekunami zostaje jeden – dwóch nauczycieli. Wyznacza się również dyżury rodziców.
  6. Dyżur pełnią rodzice z klasy, która w imieniu Samorządu Uczniowskiego odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie dyskoteki.
  7. Na dyskotekę przychodzą uczniowie, którzy otrzymali pisemne zgody rodziców
    (w informacji zawiera się imię i nazwisko ucznia, datę miejsce i czas trwania dyskoteki oraz datę i czytelny podpis rodzica).
  8. Podczas dyskoteki uczniowie nie mogą opuszczać budynku szkoły i przebywają tylko w wyznaczonych pomieszczeniach. 15 minut po rozpoczęciu dyskoteki zamyka się szkołę.
  9. Rodzice zobowiązują się do odebrania dziecka ze szkoły po zakończeniu dyskoteki.
  10. Gośćmi na dyskotece mogą być uczniowie spoza szkoły pod warunkiem, że:

– są uczniami (nie ukończyli 18 roku życia) i posiadają ważną legitymację szkolną;

– mają zamienne obuwie;

– przestrzegają obowiązujących w szkole zasad zachowania.

11. Każdy uczeń/gość ma obowiązek wpisać się na listę uczestników dyskoteki.

12. Uczniów biorących udział w dyskotece obowiązuje zamienne obuwie.

13. Nie wolno:

– pić alkoholu;

– palić papierosów;

– zażywać środków odurzających;

– zachowywać się agresywnie, niestosownie, wyzywająco.

14. Stwierdzenie przez nauczyciela-opiekuna lub rodzica naruszenia zasad podczas dyskoteki skutkuje powiadomieniem wychowawcy klasy/dyrektora szkoły, rodziców ucznia  o niewłaściwym zachowaniu, sporządzeniem notatki ze zdarzenia.

15. W przypadku rażących zachowań (upicie się, wszczęcie bójki, odurzenie narkotykami, kradzież) nauczyciel opiekun powiadamia dyrektora szkoły o zdarzeniu. Dyrektor lub upoważniony nauczyciel zawiadamia policję.

16. Naruszenie przyjętych postanowień może skutkować zakazem organizowania dyskoteki kolejnej z harmonogramu.

 

 

 

2 komentarze

  1. Patryk napisał(a):

    Ten komentarz poprzedni ma rację 🙂

Post a Comment


 

Ogłoszenia: »

Wnioski o przyjęcie do szkoły, przedszkola

Druki do pobrania Wniosek o przyjęcie dziecka do szkoły podstawowej 2024.25 Wniosek o przyjęcie dziecka do Punktu Przedszkolnego 2024.2025 Wniosek o przyjęcie...

 

Deklaracja kontynuacji wychowania przedszkolnego

Druki do pobrania Deklaracja kontynuacji wychowania przedszkolnego PP Deklaracja kontynuacji wychowania przedszkolnego OP

 

Zgłoszenie o podjęcie nauki w klasie pierwszej z obwodu

Druk do pobrania Zgłoszenie-o-podjęcie-nauki-w-klasie-pierwszej-z-obwodu

 
 

Znajdź nas

Wydarzenia »

Życzenia Wielkanocne

Życzenia Wielkanocne

Pogodnych, spokojnych świąt wielkanocnych, zdrowia, pomyślności i wiosennego nastroju. Wesołego Alleluja! życzą Dyrektor, Nauczyciela oraz Uczniowie

 
Rekonstrukcje historyczne

Rekonstrukcje historyczne

22 lutego 2024 r. (czwartek) uczniowie klas IV – VIII, uczestniczyli w spotkaniu z grupą rekonstruktorów historycznych z Lublina. Rekonstruktorzy angażując...

 
Kolędnicy misyjni

Kolędnicy misyjni

Co roku w czasie Bożego Narodzenia wyruszają w drogę kolędnicy misyjni. Niosą dobrą nowinę i pomagają swoim braciom z dalekich regionów świata. Pukają...

 

 
 

Biuletyn Informacji Publicznej

Animated Social Media Icons by Acurax Wordpress Development Company
Visit Us On FacebookVisit Us On Youtube